Фізико-математична кафедра

КОРШОК ГАЛИНА ВАСИЛІВНА
УЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ. Закінчила Брянський державний педагогічний інститут ім.І.Г.Петровського, 1982 р. спеціальність – фізика та математика. Здобула кваліфікацію учителя фізики та математики. Працює з 1991 року.
Категорія: вища
Методична проблема – «Практична і прикладна спрямованість викладання математики в школі»
МЕРЦАЛОВА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА
УЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ. Закінчила Ніжинський державний педагогічний університет ім. Миколи Гоголя, 2004 р., спеціальність – педагогіка і методика середньої освіти. Математика та основи економіки. Здобула кваліфікацію учителя математики та основ економіки. Працює з 2009 року.
Категорія: вища. Звання: “Старший вчитель”
Методична проблема – «Мотивація навчальної діяльності на уроках математики та інформатики»
ГАЙДЕНКО ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА
УЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ ТА  ЕКОНОМІКИ. Закінчила Ніжинський державний педагогічний університет ім. Миколи Гоголя, 2004 р., спеціальність – педагогіка і методика середньої освіти. Математика та основи економіки. Здобула кваліфікацію учителя математики та основ економіки. Працює з 2004 року.
Категорія: вища
Методична проблема – «Створення інноваційного середовища на уроках математики для розвитку підприємницької компетентності»
Класний керівник 7-Б класу
ПОНОМАРЕНКО РАЇСА АНАТОЛІЇВНА
УЧИТЕЛЬ ФІЗИКИ. Закінчила Сумський державний педагогічний інститут, 1991 р., спеціальність – фізика та математика. Здобула кваліфікацію вчителя фізики та математики. Працює з 1991року.
Категорія: вища
Методична проблема – «Розвиток учня як особистості через поєднання завдань навчання та виховання на уроках»
Класний керівник 10 класу
ШУЛЬГА МАРИНА СЕРГІЇВНА
УЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ ТА  ФІЗИКИ. Закінчила Глухівський національний педагогічний університет ім. О.Довженка, 2010 р., спеціальність – Педагогіка і методика середньої освіти. Фізика. Здобула кваліфікацію вчитель фізики, математики, інформатики, астрономії та безпеки життєдіяльності. Працює з 2015 року.
Категорія: спеціаліст
Методична проблема – «Впровадження інформаційних технологій для розвитку пізнавальної активності учнів на уроках математики»
РУБІН ТЕТЯНА БОРИСІВНА
УЧИТЕЛЬ ІНФОРМАТИКИ. Закінчила Ніжинський державний педагогічний інститут ім. М.В.Гоголя, 1998 р., спеціальність – біологія. Здобула кваліфікацію вчитель біології.; Факультет післядипломної та додаткової освіти Сумського державного педагогічного університету ім. А.С.Макаренка, 2005 р. Здобула кваліфікацію вчитель математики та інформатики. Працює з 1992 року.
Категорія: вища
Методична проблема – «Практичне застосування комп’ютерів на уроках інформатики та у повсякденному житті»
ДУБІНІНА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА
УЧИТЕЛЬ ІНФОРМАТИКИ. Закінчила Глухівський національний університет ім. О.Довженка,
2007 р., спеціальність – педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання.
Здобула кваліфікацію вчителя трудового навчання, основ інформатики.
Креслення і безпеки життєдіяльності. Працює з 2015 року.
Категорія: ІІ категорія
Методична проблема -“Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках інформатики
та трудового навчання”

Comments are closed.